PŘEČTI SI TOHLE, NEŽ MĚ POŽÁDÁŠ O TETOVÁNÍ!

uvádím ZDE několik bodů o kterých by měl vědět každý, kdo chce O TETOVÁNÍ POŽÁDAT ZROVNA MĚ.

  • Tetování není moje práce, ale svobodná tvůrčí činnost, která mi dělá radost. To ale neznamená, že neuvítám nějaký finanční příspěvek. Věci na tetování stojí dost peněz a jeho tvorba zabere hodně času. Nikomu neurčuju konkrétní sumu. Každý ať zváží, jaké jsou jeho možnosti a podle toho přispěje.
  • Vedle peněz přijímám i různé věcné dary nebo služby. Například netradiční zážitky, jídlo, masáže, dřevo do kamen, řemeslná činnost, knihy, půjčení auta, stavební materiál, tetování nebo potřeby na tetování.
  • Nevytetuju jakoukoli věc jen proto, že mi někdo zamává prachama před obličejem. Pokud mi něco nesedí, odmítnu to nebo doporučím jiné lidi, kteří to třeba vytetují.
  • Když po mě něco chceš, snaž se respektovat moje potřeby. Já si určuju, kdy mám čas a chuť tetovat. Nebudu překopávat svůj osobní život podle toho jak si někdo umane. Nejsem tiskárna, ale tatér.
  • Co se týče kreseb, mám osobní rukopis, kterého se chci držet. Nenuť mě, abych se poustěl do věcí, které neumím nebo mě nebaví. Nechci na povel kopírovat rukopis jiných lidí a tetovat to, co už někdo tetoval nebo věci stažené z internetu. Tvoje osobní kresby vyteuju, jen pokud nebudou úplně mimo oblast ve které sám tvořím.
  • Když si domluvíme termín, uvítám pokud si nebudeš na tu dobu domlouvat jiné věci a pak mě uprostřed rozdělaného tetování honit, abych to dodělal rychle nebo odložil na jindy. Pro tvorbu tetování potřebuju dostatatek času bez zbytečného stresu.
  • Tetování je pro mě intimní záležitost. Propojení lidí prostřednictvím tvůrčího procesu. Potřebuju cítit napojení s tetovanou osobou. To nutně nevyžaduje, abychom se znali dlouho. Rozhodně mi ale bude vadit, když tetovaný člověk bude během procesu mentálně nepřítomný a například neustále civět do telefonu. Když tě budu tetovat, nechej svůj mobil stranou.
  • Preferuju domluvu face to face. Není-li to možné, napiš mi e-mail. Ideální je se nejprve sejít a vyjádřit tvou představu, kterou se pokusím nakreslit. Pak ti návrh na dalším setkání ukážu a případně to doladím k oboustranné spokojenosti. Teprve potom můžeme začít tetovat. Nemám rád, když mě někdo honí a chce mít tetování hned. Potřebuju svůj klid a čas.